BLOG

by CREO ARTE
|
23 Październik 2017

Ulotki DL - wszystkie najważniejsze informacje pod ręką

Czy trzeba wydawać gruby katalog aby zapoznać klientów z naszą ofertą?

Niekoniecznie :)

Oczywiście są branże specjalistyczne, które wymagają dokładnych opisów, prezentacji technologii tak aby klient dostał niezbędną dawkę wiedzy i zainteresował się naszym produktem. Większość firm branży usługowej ma jednak jasny, określony i ogólnie znany zakres usług, które trzeba jedynie atrakcyjnie zaprezentować.

Tutaj sprawdza się mała podręczna forma szybkiej prezentacji - ulotka DL w wersji składanej lub nie. Klienci nie mają obecnie czasu na czytanie dłuuugich tekstów. Wzrokiem wyłapujemy nagłówki, pogrubione teksty, kolorystyczne akcenty.  Gdy nasza ulotka będzie przepełniona jednolitym tekstem odbiorca, wzrokowca odczyta ją jako nudną i męcząca. Nie przeczyta ani jednego zdania. Takie mamy obecnie czasy, oparte na obrazie nie na piśmie. Ilość atakujących nas zewsząd bodźców jest gigantyczna! Jak tu skupić uwagę na czymś długim jednorodnym kolorystycznie i jeszcze wymagającym skupienia i wysiłku, ufff. Możemy to sami dostrzec u siebie ;)

Mniej znaczy więcej. Krótkie zdania, punktory, zachęcające krótkie hasła, akcenty kolorystyczne - z umiarem, czytelne logo, krótka nazwa, zaakcentowany "kontakt",  to wszystko sprawie, że nasza oferta zostanie dostrzeżona.
No i jeszcze wisienka na torcie - zdjęcia, dobrej jakości, przyciągające wzrok, świadczące o naszym profesjonalizmie i szacunku do Klienta.

 

Serwis korzysta z plików cookies w celu świadczenia spersonalizowanych usług na najwyższym poziomie, w tym usług statystycznych oraz w celu dostosowania zawartości do indywidualnych preferencji Użytkowników, zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.